Event Info

Akcia mesiaca
APRÍL 2018
Banská Bystrica

INDIVIDUÁLNY KURZ 

Ako "maľovať svetlom" inak povedané, ako robiť pekné fotky :-)
kurz je vhodný pre začiatočníkov ale aj tých zdatnejších... 

...ako maľujem svetlom ja?  www.fotosuchy.sk

Fotografia nie je nič viac a nič menej ako zachytenie svetla, ktoré má milióny podôb. Ďalšia úžasná vec na fotografii je to, že vďaka nej zastavujeme čas!!! Prirovnal by som to ku zázraku. Aby ste mohli robiť zázraky aj vy, je potrebné preto niečo urobiť. Samo to žiaľ nepôjde. Dovoľte mi byť Vašim sprievodcom na ceste ku zázrakom, rád Vám pomôžem. Spolu prejdeme všetko nevyhnutné, aby ste cestu svetlu nezatienili, práve naopak. Spolu to zvládneme!   


Počas tohto jedinečného kurzu sa dozviete aj to čo zaujímalo klientov na mojich kurzoch "citujem":

- ako odfotiť objekt (osobu) tak aby tvár bola ostrá a okolie (pozadie) rozmazané...
- vzťah medzi CLONOU,EXPOZIČNÝM ČASOM, ISO a ich použitie, v akých podmienkach použiť aké nastavenie?
- ako fotiť (objekty) v pohybe, aby nebola fotka rozmazaná?
- ako fotiť v interiéri?
- treba fotiť cez hľadáčik?
- aké objektívy používať pri jednotlivých scénach ako: krajina, portrét, zátišie...?
- ako fotografovať deti?
- kedy použiť a či vôbec použiť blesk?
 
     Dozviete sa ešte veľa ďalších cenných rád  a odpovedí:-) 

 

Školiteľ: Bc. Marek Suchý – profesionálny fotograf, zakladateľ ASSF

Časový rozsah je v trvaní 180 minút, termín a čas konania je na základe vzájomnej dohody (pracovné dni - víkend).
Ak zatiaľ nevlastnite fotoaparát, rád Vám ho bezplatne zapožičiam na kurz a pomôžem pri výbere vhodného vrátane objektívu a príslušenstva. 
Na kurze si môžete vyskúšať rôzne zrkadlovky aj bezzrkadlovky - NIKON, FUJIFILM, SONY 

Neváhajte ma kedykoľvek kontaktovať 0948 01 55 99 (ak nebudem dvíhať mám kurz :-)

Miesto konania Banská Bystrica, Družby 2B (Fončorda)

Špeciálna cena kurzu:  79 eur / 1 osoba (v cene je malé občerstvenie – káva, čaj, nealko)
ponuka v trvaní od 30.4

(po zakúpení je potrebné absolvovať kurz do 1.9.2018) 

V prípade súčasného zakúpenia tohto kurzu a zároveň kurzu Adobe lightroom získate zľavu 60 eur na kurz Adobe lightroom (individuálna forma)

Kurz je možné zakúpiť aj formou darčekového poukazu!

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Viac info: tel. 0948 015 599


REFERENCIE
 

Z kurzu som nadšená. Pri tom všetkom človek získa úplne iný pohľad na fotografiu a fotografovanie samotné. Vždy bolo mojim snom mať zrkadlovku. Stačí mi zatiaľ aj základ. Ako ste správne poznamenali – radšej fotiť so slabším, ako nevedieť ovládať profesionálny :-) už asi nebudem chcieť zachytiť úplne každú situáciu, ale budem sa snažiť premýšľať nad tým, ako urobiť perfektný záber. Ďakujem Vám


Chcem Vám poďakovať za dnešný kurz, ktorý bol pre mňa nesmierne “plodný” :-) Pochopila som súvislosti, uzrejmila nejasnosti a hlavne ste mi ukázal jednoduchšiu cestu k úspechu a mojej spokojnosti. Ešte to zakomponovať do praxe a bude to ideál :-) … určite sme sa nevideli posledný krát !

Do kurzu ma prihlásila dcéra. Aj keď som bola  presvedčená že pár hodinový kurz mi veľmi nepomôže ,rozhodla som sa ho zúčastniť. No bola som milo prekvapená ,kurz bol zaujímavý,veľa som sa naučila a ešte som si poznatky vyskúšala aj v praxi. Marek Suchý ma motivoval, jeho kurz nebol len o nadstavení fotoaparátov ale aj o snahe podeliť sa s nami o chybách pri fotení a dať nám kúsok zo svojej práce. Dal nám možnosť pri problémoch sa mu ozvať a neverila som keď si našiel čas a odpísal mi.

Nebanujem prekonanie 60 km cesty na kurz, za mňa veľká spokojnosť ?  Marek ďakujem. 

Bc. Marek Suchý

Profesionálny svadobný fotograf a lektor 
Banská Bystrica 
Slovakia

člen / member WPJA ASSF

www.fotosuchy.sk

www.wpja.com

www.assf.sk

Email: fotosuchy@gmail.com

Phone: +421 948 015 599

Kurzy fotografovania

 

Individuálny kurz
začiatočník
pokročilý

Kurz - Naučte sa lepšie ovládať svoj NIKON
Kurz - Naučte sa lepšie ovládať svoj fotoaparát
Kurz - Adobe Lightroom
Kurz - Fotografovanie produktov
Kurz - Svadobný fotograf
Kurz - Realitný maklér
Kurz - Fotografovanie detí
Kurz - Portrét




 

 

Sociálne siete

KURZY FOTO

Banská Bystrica
Martin
Poprad
Žilina
Trnava
Trenčín
Nitra
Prievidza
Liptovský Mikuláš
Lučenec
Bratislava
Nové Zámky
Prešov
Košice
Kežmarok
Spišská Nová Ves
Ružomberok
Martin