F O T O G R A F O M   Z A   2   D N I 
KOMPLEXNÝ INDIVIDUÁLNY KURZ POD VEDENÍM PROFESIONÁLNEHO FOTOGRAFA
Marek Suchý - www.fotosuchy.sk

začiatočník

Na tomto komplexnom kurze fotografovania sa počas dvoch stretnutí dozviete všetko dôležité a nevyhnutné pre fotografovanie. Počnúc vysvetlením základných fotografických veličín, cez správnu kompozíciu, kompletné nastavenie fotoaparátu s vysvetlením, praktické fotografovanie, až po finalizáciu fotografií v počítači. 

Všetko sa dá riešiť aj cestou skúšania POKUS/OMYL, žiaľ táto cesta môže byť veľmi zdĺhavá a výsledok neistý. Na tomto kurze zúročím pre Vás moje dlhoročné skúsenosti, nakoľko sa fotografovaniu venujem už tretie desaťročie. Okrem zrozumiteľných technických informácii sa budem snažiť Vás inšpirovať do Vašej ďalšej fotografickej tvorby. 

Značka fotoaparátu, ktorý vlastníte nerozhoduje. V prípade, že len plánujete kúpu, rád Vám poradím. 

Individuálnou formou (len Vy a ja) preberieme všetko potrebné a nevyhnutné od A po Z. 

Kurz je rozdelený na dve časti (dve stretnutia).


1. deň (časový rozsah 240 minút) 

- Vysvetlenie základných veličín: expozičný čas, clona, ISO

- Základy správnej kompozície

- Kompletné nastavenie fotoaparátu s vysvetlením

- Práca s hĺbkou ostrosti a použitie v praxi (portrét, krajina, .. atď)

- Príprava na fotografovanie rôznych fotografických žánrov

2. deň (časový rozsah 240 minút) 

- praktické fotografovanie rôznych fotografických žánrov (výber je na dohode)

- praktické vyvolávanie fotografií v programe Adobe Lightroom classic

- konzultácia k fotografiám  

 

Školiteľ: Bc. Marek Suchý – profesionálny fotograf, lektor
www.fotosuchy.sk

Termín konania jednotlivých častí je na základe vzájomnej dohody.

Miesto konania pre praktickú a teoretickú časť: Banská Bystrica, Družby 2B (Fončorda)

Cena kurzu:  269 eur / 1 osoba
(cena zahŕňa: lektora, vybavenie, učebné pomôcky, online kurz Adobe Lightroom CLASSIC na 90 dní, certifikát o účasti na kurze a malé občerstvenie – káva, čaj, voda)

ZVÝHODNENÁ PONUKA od 9.8 do 15.9 môžete tento kurz získať len za 179 eur
(kurz je potrebné po zakúpení realizovať do 6 mesiacov, kurz je možné zakúpiť aj formou darčekového poukazu)

Objednávkový formulár na vyžiadanie.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Viac info: tel. 0948 015 599








REFERENCIE
 

Z kurzu som nadšená. Pri tom všetkom človek získa úplne iný pohľad na fotografiu a fotografovanie samotné. Vždy bolo mojim snom mať zrkadlovku. Stačí mi zatiaľ aj základ. Ako ste správne poznamenali – radšej fotiť so slabším, ako nevedieť ovládať profesionálny :-) už asi nebudem chcieť zachytiť úplne každú situáciu, ale budem sa snažiť premýšľať nad tým, ako urobiť perfektný záber. Ďakujem Vám


Chcem Vám poďakovať za dnešný kurz, ktorý bol pre mňa nesmierne “plodný” :-) Pochopila som súvislosti, uzrejmila nejasnosti a hlavne ste mi ukázal jednoduchšiu cestu k úspechu a mojej spokojnosti. Ešte to zakomponovať do praxe a bude to ideál :-) … určite sme sa nevideli posledný krát !

Do kurzu ma prihlásila dcéra. Aj keď som bola  presvedčená že pár hodinový kurz mi veľmi nepomôže ,rozhodla som sa ho zúčastniť. No bola som milo prekvapená ,kurz bol zaujímavý,veľa som sa naučila a ešte som si poznatky vyskúšala aj v praxi. Marek Suchý ma motivoval, jeho kurz nebol len o nadstavení fotoaparátov ale aj o snahe podeliť sa s nami o chybách pri fotení a dať nám kúsok zo svojej práce. Dal nám možnosť pri problémoch sa mu ozvať a neverila som keď si našiel čas a odpísal mi.

Nebanujem prekonanie 60 km cesty na kurz, za mňa veľká spokojnosť ?  Marek ďakujem. 

Bc. Marek Suchý

Profesionálny svadobný fotograf a lektor 
Banská Bystrica 
Slovakia

člen / member WPJA ASSF

www.fotosuchy.sk

www.wpja.com

www.assf.sk

Email: fotosuchy@gmail.com

Phone: +421 948 015 599

Kurzy fotografovania

 

Individuálny kurz
začiatočník
pokročilý

Kurz - Naučte sa lepšie ovládať svoj NIKON
Kurz - Naučte sa lepšie ovládať svoj fotoaparát
Kurz - Adobe Lightroom
Kurz - Fotografovanie produktov
Kurz - Svadobný fotograf
Kurz - Realitný maklér
Kurz - Fotografovanie detí
Kurz - Portrét




 

 

Sociálne siete

KURZY FOTO

Banská Bystrica
Martin
Poprad
Žilina
Trnava
Trenčín
Nitra
Prievidza
Liptovský Mikuláš
Lučenec
Bratislava
Nové Zámky
Prešov
Košice
Kežmarok
Spišská Nová Ves
Ružomberok
Martin