INDIVIDUÁLNY KURZ POD VEDENÍM PROFESIONÁLNEHO FOTOGRAFA
Marek Suchý - www.fotosuchy.sk

FOTOGRAFOM ZA 1 DEŇ

začiatočník


Chcete naplno využiť potenciál Vašej fototechniky? Zároveň čo najmenej nastavovať bez nutnosti čítania návodu a zdĺhavá cesta pokus - omyl Vám nevyhovuje!
Veľmi rád aj Vám osobne pomôžem a odovzdám dlhoročné skúsenosti, aby ste mali pevné fotografické základy na ktorých budete ďalej stavať.

Individuálnou formou (len vy a ja) preberieme všetko potrebné a nevyhnutné od A po Z

Na kurze sa zoznámite a porozumiete Vášmu fotoaparátu. V rámci kurzu kompletne nastavíme fotoaparát. Môžete využiť aj zapožičanie fotoaparátu (SONY) na kurz ak žiaden nevlastníte. Kurz je vhodný aj pre úplných začiatočníkov až mierne pokročilých. Individuálny prístup je zárukou kvality (kurzy od roku 2015). Ak uvažujete ešte len nad kúpou digitálnej zrkadlovky, bezzrkadlovky, v rámci kurzu (prípadne pred kurzom) získate bezplatné poradenstvo pri výbere fototechniky podľa Vašich požiadavok. 

PO KURZE ZMENÍTE POHĽAD NA FOTOGRAFOVANIE A TO ČO SA ZDALO ZLOŽITÉ UŽ NEBUDE 


Počas kurzu sa dozviete:

1. Ako správne nastaviť fotoaparát a dosiahnuť čo najlepšie výsledky a bez zbytočného nastavovania

2. Vysvetlenie základných hodnôt: expozičný čas, clona, ISO

3. Základné režimy snímania (P,A,S,M) – ktorý a kedy použiť

4. Ako funguje ostrenie fotoaparátu a ako ho správne používať pre statické objekty a pre objekty v pohybe

5. Ako na "rozmazané pozadie"

6. Korekcia expozícia, kedy a prečo ju používať

7. Zmrazenie pohybu, ako to dosiahnuť "ako nemať rozmazané fotografie???"

8. Základy správnej kompozície

9. Výber vhodného objektívu pre rôzne fotografické žánre (portrét, krajina, makro, architektúra, šport...)

Školiteľ: Bc. Marek Suchý – profesionálny fotograf a lektor
Časový rozsah kurzu: 180 minút (termín a čas konania je na základe vzájomnej dohody)
Miesto konania: Banská Bystrica, Družby 2B (Fončorda)

Cena kurzu:  149 eur / 1 osoba
(v cene kurzu - podklady)

Špeciálny BONUS - ONLINE KURZ FOTOGRAFOVANIA (video 153 minút)

Viac info:
http://kurzy-foto.sk/index.php/kurzy/online-kurz-fotografovania

ONLINE KURZ FOTOGRAFOVANIA
Kurz je uzasny, po prvom prezreti som ja - ako absolutny amater pochopila velmi vela, dakujem. Iveta K. (Trnava)
PREHRAŤ UKÁŽKU Z KURZU


Kurz je možné zakúpiť aj formou darčekového poukazu
Kurz je potrebné absolvovať do 6 mesiacov po zakúpení


Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Viac info: tel. 0948 015 599

 

Bc. Marek Suchý

Profesionálny svadobný fotograf a lektor 
Banská Bystrica 
Slovakia

člen / member WPJA ASSF

www.fotosuchy.sk

www.wpja.com

www.assf.sk

Email: fotosuchy@gmail.com

Phone: +421 948 015 599

Kurzy fotografovania

 

Individuálny kurz
začiatočník
pokročilý

Kurz - Naučte sa lepšie ovládať svoj NIKON
Kurz - Naučte sa lepšie ovládať svoj fotoaparát
Kurz - Adobe Lightroom
Kurz - Fotografovanie produktov
Kurz - Svadobný fotograf
Kurz - Realitný maklér
Kurz - Fotografovanie detí
Kurz - Portrét




 

 

Sociálne siete

KURZY FOTO

Banská Bystrica
Martin
Poprad
Žilina
Trnava
Trenčín
Nitra
Prievidza
Liptovský Mikuláš
Lučenec
Bratislava
Nové Zámky
Prešov
Košice
Kežmarok
Spišská Nová Ves
Ružomberok
Martin