Event Info

10.3
14:00
Lučenec

Naučte sa lepšie ovládať svoj fotoaparát
začiatočník

Aj Vy ste majiteľom digitálnej zrkadlovky, bezzrkadlovky, alebo plánujete kúpu? Vaše fotografie stále nie sú podľa Vašich predstáv? Sú tmavé, alebo naopak – príliš svetlé, rozmazané, chýbajú im živé farby? Niekedy stačí naozaj málo, aby výsledok úsilia boli fotografie, ktoré urobia radosť nielen Vám, ale aj celej Vašej rodine. Kurzom Vás povedie skúsený profesionálny fotograf a vysvetlí, ako dosiahnuť svoj ciel. Na kurze porozumiete základným funkciám Vášho fotoaparátu, ako ho správne ovládať, nastaviť, dostať fotoaparát a fotografovanie pod kontrolu. Kurz je vhodný pre začiatočníkov – majiteľov digitálnej zrkadlovky, bezzrkadlovky. V prípade, že ešte nevlastníte fotoaparát, neváhajte ma prosím kontaktovať ohľadom možnosti bezplatného zapožičania fotoaparátu na kurz. Ak už nie ste začiatočník, ale potrebujete pomoc môžete využiť ponuku kurzu na mieru. Kontaktujte ma prosím na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.com veľmi rád Vám pošlem individuálnu ponuku na základe Vašich požiadavok. 

Na kurze sa dozviete:

1.časť

a)    Vysvetlenie základných hodnôt: expozičný čas, clona, ISO (expozičný trojuholník)
b)    Základné režimy snímania – ako a kedy ich použiť (P,S,A,M)
c)    Práca s hĺbkou ostrosti - DOF
d)    Ako funguje ostrenie fotoaparátu a ako ho správne používať
e)    Nastavenie ISO, auto ISO
f)     Snímanie do JPG a RAW formátu, základné rozdiely, výhody a nevýhody

2. časť

a)    Praktické nastavenie fotoaparátu, najdôležitejšie funkcie a ich nastavenie pre čo najjednoduchšie fotografovanie a čo najlepšie výsledky
b)    Správne použitie AF-S / AF-C v rôznych situáciách
c)    Použitie živého náhľadu „Live View“ pri fotografovaní, kedy a na čo ho použiť
d)    Korekcia expozície, ako funguje a jej využitie v praxi
c)    Výhody použitia externého blesku

3. časť

a)    Základy správnej kompozície
b)    Výber programu na úpravu (vyvolávanie) fotografií
c)    Výber vhodného objektívu pre rôzne fotografické žánre

Každý účastník kurzu si odnesie cenné rady, ktoré sú výsledkom dlhoročnej fotografickej praxe (22 rokov), tiež niekoľko zaujímavých pomôcok a darčekové poukazy.

Školiteľ: Bc. Marek Suchý – profesionálny fotograf, zakladateľ ASSF, člen WPJA
www.fotosuchy.com

TERMÍN: 10.3.2018 (sobota), od 14:00 hod do 18:00 hod 

Miesto konania: Lučenec, ul. Mieru 15

Cena kurzu:  79 eur (v cene je malé občerstvenie – káva, čaj, voda)
Zvýhodnená cena kurzu 49 eur do 31.12.2017 (vrátane)

Kurz je možné zakúpiť aj formou darčekového poukazu

Každý účastník získa hodnotný darčekový poukaz

Prihlášky na: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Obratom Vám zašleme prihlasovací formulár
(prosím uviesť kurz, termín a mesto)

Na kurz je potrebné priniesť vlastnú digitálnu zrkadlovku - bezzrkadlovku s objektívom (možnosť bezplatného zapožičania), plne nabitú batériu a pamäťovú kartu. 





Bc. Marek Suchý

Profesionálny svadobný fotograf a lektor 
Wedding photographer
Banská Bystrica 
Slovakia

člen / member WPJA ASSF

www.fotosuchy.eu 

www.wpja.com

www.assf.sk

Email: fotosuchy@gmail.com

Phone: +421 948 015 599

Wedding Photojournalist Association

The Wedding Photojournalist Association (WPJA) is a resource of photojournalists and candid wedding photographers from around the world that photograph weddings in a candid, documentary style of wedding reportage. Your wedding photos will be a unique documentary/documentation/photo journal of your ..

http://wpja.com

 

 

 

Sociálne siete

KURZY FOTO

Banská Bystrica

Martin

Poprad

Žilina

Trnava

Trenčín

Nitra

Prievidza

Liptovský Mikuláš

Lučenec